Saffran

Alla inlägg under mars 2012

Av Natalie - 27 mars 2012 23:54

Det värsta är aldrig det värsta ....

Känner mig bra men samtidigt känner jag att skallen om "The Food"  börjar gnaga sig fast nu känner jag inte ens av någon hungern längre känns som en helt vanlig dag med skratt och roligheter! Nu känns det som att Varför äter man ? Bara för att överleva ? Slösa pengar på sånt! Då finns det annat som är värt pengarna och ens tid, Men fixat måltidsersättare iaf. trots att det bara blir en om dagen vilket inte är meningen.... Men jag mår faktiskt riktigt bra!! konstigt nog! hmmm....

Nåja en dag i taget!




-förhoppningar -


Av Natalie - 23 mars 2012 12:36

Att kunna få en insikt till vad som finns och vad som måste göras är en mäktig och härlig känsla och jag och ____ tänker ta den nu, släppa fasaden och öppna upp !

Jag har alltid haft nyckel och jag tänker öppna dörren nu! känner mig redo nu,trots allt så har min kropp alltid varit min sköld och jag tänker skänka mitt liv som ännu brinner.


Av Natalie - 23 mars 2012 00:34

Känner mig tom kanske för att jag inte har ätit så mkt den senaste veckan.. men annars så känner jag mig lite tom känns som om jag har letat efter svar ända sedan farsan dog -04. letar efter något att hålla fast vid om det så är mc klubben eller graven.

Man har gått igenom helvetet och lite till blivit sårad av ____ men ändå kämpat jag har alltid hållt familjen och kärlek närmast gjort allt jag kunnat för att tillfredsställa andra hjälpt andra och sist sig själv finns en som hjälp mig! hade jag inte träffat _____ hade jag nog inte kunnat ta reda på så mycket och fått så mycket svar. känns som om att ju mindre jag äter desto mindre tynger jag ner familjen.. man kanske har gått och blivit knäpp och sjuk av att tänka så men vad gör man inte för familjen ? Jag älskar ju dom! annars är man ju en extremt possitiv och glad människa med glimten i ögat och tron på mig själv och andra.. hmm antar att det bara är ett tilfälle att skriva av sig och få ur sig lite inge fel med det heller lika bra o stay strong och var sig själv!



- Rock on-

Av Natalie - 18 mars 2012 19:06

 

I Gave up eating to stop the screaming.....

Presentation


Natalie
22-02-91

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards